عمار ولايت

عمار ولايت
 
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: سپاه هیچ‌گاه از هیچ فردی در انتخابات حمایت نکرده و نمی‌کند و نقش سپاه در انتخابات و دیگر عرصه‌ها پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش

حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران

، سردار سرتیپ "محمدحسین سپهر"، معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

در همایش مسئولین روابط عمومی کل و استانی سپاه با اشاره به اهمیت روابط عمومی در این نهاد اظهار داشت: کارکردها و فعالیت‌های سپاه، آنرا تبدیل به مجموعه‌ای بی‌نظیر در نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.



وی ادامه داد: نقش روابط عمومی در سپاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که منعکس‌کننده فعالیت‌ها و رسالت واقعی سپاه به افکار عمومی و جامعه است و به عنوان پیشانی و تابلوی سپاه محسوب می‌شود.



معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه همچنین با ارائه راهکارهای تقویت روابط عمومی در سپاه تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد، استفاده حداکثری از نخبگان سرباز و بسیجی، برگزاری کارگاههای انتقال تجربیات و بهره‌گیری نیروهای سازمانی روابط عمومی از تحصیلات دانشگاهی از مهمترین اقداماتی است که در راستای تقویت روابط عمومی در سپاه همواره باید مورد توجه قرار گیرد.



وی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و تدبیر در امور می‌تواند به تقویت بیش از پیش رده‌های فعال در سپاه منجر شود.



سردار سپهر با اشاره به برخی موضع‌گیری‌های انجام شده و ارائه اظهار نظرهای سیاسی و غیرکارشناسی منسوب به سپاه گفت: بر اساس سیاست‌های ابلاغی، مرجعیت سیاسی و بصیرتی سپاه تنها بر عهده نماینده ولی فقیه در سپاه است.



وی افزود: انعکاس دیدگاه‌ها و مواضع سیاسی سپاه نیز بر اساس سیاست‌های راهبردی بر عهده روابط عمومی است.



سردار سپهر همچنین با اشاره به وظایف سپاه در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی تشریح کرد: سپاه هیچ گاه از هیچ فردی در انتخابات حمایت نکرده و نمی‌کند و نقش سپاه در انتخابات و دیگر عرصه‌ها، پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.



وی در پایان تصریح کرد: حفظ آرامش و امنیت انتخابات، کمک به تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تلاش برای شفاف‌سازی شاخص‌ها و ملاک‌ها و تاکید بر قانون‌مداری از جمله وظایف سپاه در ایفای نقش خود در انتخابات آتی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ شنبه 30 دی 1391برچسب:, توسط بسيجي فريد وند صادقپور
طراح قالب : { رزمنده سايبري}